• 1 mėn. abonimentas

    40
    Daugiausiai 8 kartai
    Galioja vieną mėnesį
    • Abomnimentas galioja 1 menesį nuo įsigijimo dienos
  • 3 mėn. abonimentas

    120
    Daugiausiai 24 apsilankymai
    Galioja 3 mėn.
    • Abomnimentas galioja 3 menesius nuo įsigijimo dienos

 

GILIŲJŲ RAUMENŲ TRENIRUOTĖ

Eiga: Treniruotės pradžioje apšylame su kvėpavimo, amplitudės ir tempimo pratimais,toliau vidutiniu tempu dirbame su savo kūno svoriu ar naudojant gumas, svarelius, didelius bei mažus kamuolius.Pabaigoje ištempiame dirbusius ir trumpėti linkusius raumenis.

Giliųjų raumenų treniruotė subalansuota sėdimą darbą dirbantiems žmonėms, tačiau puikiai tinka visiems, kurie nori sveikos nugaros, taisyklingos laikysenos, geros pusiausvyros, tvirto, ištvermingo ir stangraus kūno.

Trukmė: 50 minučių

 

PILATES

Trukmė: 50 minučių

Eiga: Užsiėmimo metu atliekami judesiai yra lėti, plastiški,be šuoliukų ir staigių elementų.

Joseph Pilates: "Po dešimties užsiėmimų pajusite skirtumą, po dvidešimties pamatysite skirtumą, po trisdešimties turėsite naują kūną".

Didžiausias Pilateso pratimų išskirtinumas yra tas, kad atliekant nedidelės amplitudes judesius galima pasiekti akivaizdžių rezultatų, laikysenos pokyčių, sustiprinti giliuosius raumenis, sumažinti nugaros skausmus, pagerinti lankstumą, kvėpavimo funkciją, bei padailinti kūno linijas. Kartu su trenere – kineziterapeute išmoksite kiekvieną pratimą atlikti taisyklingai, lengviau suvoksite kokios turi būti taisyklingos stuburo padėtys kasdieninės veiklos metu, kokie judesiai gali įtakoti nugaros skausmus. Kadangi Pilateso metu organizmas nepatiria per didelės apkrovos ar įtampos, nelieka ir pavojaus pasitempti raumenis ar raiščius. Treniruotė puikiai tinka ir tiems, kurie dėl stuburo ar sąnarių skausmų dažniausiai vengia bet kokio sporto.